010
Поки інтернет ще боровся з флеш сайтами та великими яскраво-червоними кнопками «Купити», чотири дизайнера та один проєктний менеджер ввечері на кухні думали про те, як не перетворитись у дизайн-обслугу та не залежати від клієнтів, які «хочуть логотип побільше». Це було 2010 року, і ми вважали, що створити свою студію дуже складно і дорого. Тому продовжували робити «шрифт більше» і «кнопки на сайтах яскравіше».
У 2013 році друг пояснив одному з нас, що студія — це не уставні документи та офіс. Все починається з команди і того, на що вона здатна. Так ми зрозуміли, що найнеобхідніше у нас є, і 1 лютого 2014 року сказали всім, що відкрили компанію SFG. (примітка: «відкрили» — це запустили сайт sfg.ua та влаштували вечірку)
З неприхованим розчаруванням, через якийсь час ми зрозуміли що змінилося не багато. Клієнти, яким «в шапці сайту потрібен номер телефона побільше», нікуди не поділись. А щоб їх не втратити, ми намагалися догодити їм ще сильніше. Пошук клієнта, який довіриться та дозволить реалізувати весь наш потенціал, тривав довго. Не всі, з ким ми розпочинали SFG, дочекалися моменту його появи.
Нарешті нам вдалося зміцнити впевненість у собі великим проєктом, виконаним професійно у всіх аспектах. Це допомогло у майбутньому впевнено відстоювати наші ідеї і працювати не лише для вдоволення клієнта, а й для власного зростання.
Одним з найважчих етапів нашої історії стало перше велике масштабування компанії. Ринок вимагав готових продуктів, весь цикл створення яких виконується однією командою. Ми розуміли, що обмежитися лише дизайном не вдасться і почали запрошувати до нас розробників. Складність найму людей, здатних щодня вирішувати складні задачі, тоді здавалася непереборною. Ми не хотіли працювати з людьми, які нескінченно перераховували назви фреймворків і бажали «реалізувати свій потенціал в технологічних інноваціях тільки рівня Apple». А з нами — ті, хто не уявляв свою роботу без офісу і всього, що до нього додається.
Офісу у нас немає і не було з першого дня. Але після того ми чітко усвідомили, що не всі зможуть працювати, як ми. (Вони просто не знають, що попереду COVID-19 та війна.)
Ми також цього не знали, але з власних мотивів створили систему управління проєктами як центр координації всього, що відбувається у компанії. До 5-ї річниці ми завершили розробку власного таск менеджера, який назвали Displey. Ми розвиваємо його і сьогодні, використовуючи паралельно з Basecamp.
Завдячуючи попереднім помилкам, введення третього напрямку послуг у Компанії пройшло безболісно — відеопродакшн став логічним поповненням наших можливостей. І замість того, щоб призначати проєкти у месенджері, пошті або дзвінку, ми просто писали: «подивись на дісплєй!». Displey став нашим місцем, де кожен член команди бачив чим живе компанія. Там знайшлося місце не лише для роботи, але також флуду, веселощів і вітань.
Ми глибоко переконані, що якість важливіша за кількість. Тому не працюємо над сотнею проєктів одночасно і не розширюємо штат до нескінченності. У нашому випадку це не просто робота. Це відповідальність за результат.
Сподіваємося, що так буде й надалі. А поки SFG 10 років.